معرفی پارک های آبی آنتالیا - تور آنتالی

بهترین پارک های آبی آنتالیا کدام اند؟

پارک های آبی آنتالیا – شهر آنتالیا نه تنها از زیباترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه شناخته میشود، بلکه جزء محبوب ترین گزینه های گردشگری در آسیا و به ویژه خاورمیانه به حساب می آید. آنتالیا به عنوان یکی از مهمترین قطب های گردشگری در دنیا، سالیانه میزبان میلیون ها توریست از سراسر جهان و به خصوص ایران است.

از همین رو برای افرادی که قصد سفر به کشورهای خاورمیانه را دارند، تور آنتالیا یکی از پکیج های مسافرتی برگزیده است. از عمده دلایلی که افراد زیادی، آنتالیا را مقصد سفر خود قرار میدهند راحتی سفر است چراکه با پرواز مستقیم آنتالیا میتوان به این منطقه جذاب و شگفت انگیز رفت و آمد کرد.

در میان جاذبه های گردشگری آنتالیا پارک های آبی آن از پرطرفدارترین گزینه های تفریحات آبی آنتالیا هستند، ازاین رو در ادامه این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” قصد داریم به معرفی پارک های آبی آنتالیا بپردازیم.

“معرفی مهمترین پارک های آبی آنتالیا”


طبیعت بی نظیر ساحلی شهر آنتالیا آن را به یکی از مشهورترین مناطق ساحلی گردشگری در جهان تبدیل کرده است. گذشته از سواحل منحصربه فرد این منطقه، آنتالیا به واسطه همجواری با آب های مدیترانه ای برخوردار از آب و هوای فوق العاده ای می باشد.

وقت گذرانی در پارک های آبی را میتوان از بهترین و جذاب ترین فعالیت مشترک میان تمام سلیقه ها و سنین دانست و بی شک، تفریح در پارک های آبی از طرفداران زیادی میان گردشگران، برخوردار است؛ به ویژه در فصول گرم سال که به جمع طرفداران پارک های آبی به صورت قابل توجهی افزوده میشود.

در شرایط گرم آب و هوایی، قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح حتی در میان گردشگران، پارک های آبی هستند که شرایط تفریح در آب های خنک را در کنار تجربه هیجان و استفاده از وسایل بازی مهیج، به خوبی فراهم میکنند.

پارک های آبی زیادی در آنتالیا ساخته شده اند که اغلب آن ها به هتل های ساحلی تعلق دارند. این هتل ها، پارک های آبی را با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رفاه و تفریح میهمانانشان در محوطه خود هتل ساخته اند. بدیهی است که چنانچه از مهمانان هتل نباشید به منظور استفاده از این پارک های آبی باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنید.

“مزایای انتخاب پارک های آبی آنتالیا”


آنتالیا از جمله شهرهای کم نظیر آسیایی به شمار میرود که به داشتن پارک های آبی هیجان انگیزش شناخته می شود. شرایط مناسب رفاهی که این پارک های آبی در اختیار بازدیدکنندگان می گذارند و خدمات و امکاناتی که به آنها ارائه میدهند، همگی متنوع و گسترده می باشند.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین پارک های آبی آنتالیا خواهیم پرداخت تا در سفر خود به آنتالیا با انتخاب هرکدام از این پارک ها، بتوانید تجربه ای پرهیجان و متفاوت را برای خود و خانواده تان رقم بزنید .

-پارک آبی آکوا:


پارک آبی آکوا، مهمترین و بزرگ ترین پارک آبی آنتالیا و بلکه ترکیه شناخته میشود. این محوطه تفریحی در مقایسه با سایر پارک های آبی آنتالیا از امکانات تفریحی و رفاهی بهتر و متفاوت تری برخوردار است و بدون تردید یکی از بهترین روزها را در سفر شما رقم خواهد زد.

پارک آبی آکوا در بخش جنوب غربی آنتالیا و در کرانه ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. این پارک آبی بزرگ دارای چند بخش متنوع است که هریک دارای تعدادی تفریح و سرگرمی مهیج میباشند، از جمله این آیتم ها باید به سرسره های هیجان انگیز، استخر، جامپینگ، رفتینگ، سرزمین دلفین و همچنین رستوران های آن اشاره کرد.

چنانچه بلیط این پارک آبی را از سایت مربوط به آن و یا به صورت حضوری از باجه بلیط پارک آبی تهیه کنید هزینه آن ۳۰ لیر خواهد بود.

پارک آبی آکوا آنتالیا

-پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی:


این پارک از مهمترین پارک های آبی آنتالیاست که درمیان گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است. این پارک آبی واقع در منطقه بلک میباشد و در فاصله ۴۰ کیلومتری تا شرق آنتالیا قرار دارد.

در معرفی منطقه بلک لازم به ذکر است که این منطقه با داشتن زمین گلف های متعدد و همین طور هتل های لوکسش میان توریستان خارجی بسیار شناخته شده میباشد.

در این بین از جذابیت سواحل این منطقه که با شن های درخشان پوشیده شده اند نباید گذشت که بی شک محبوبیت این منطقه را دوچندان کرده اند.

این پارک آبی از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر پذیرای مسافران خواهدبود. از جمله بخش های اصلی این پارک آبی باید به برج تروجان، گیت اصلی، سرسره، آبشار، وسایل بازی و سرزمین دلفین ها اشاره کرد. هزینه ورودی پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی، ۲۰ لیر می باشد.

پارک آبی ریکسوس آنتالیا

-پارک آبی ددمان:


پارک آبی ددمان آنتالیا با مساحت ۶۵۰۰۰ متر مربع ، در منطقه لارا که ازجمله مطرح ترین مراکز گردشگری و در شمار سواحل بی نظیر آنتالیا معرفی میشود، قرار گرفته است.

البته باید یادآور شویم که این پارک آبی در حال حاضر فعالیت ندارد ولی در آینده، ارائه خدمات به گردشگران را از سر خواهد گرفت. از جمله آیتم های مهم و پرطرفدار این پارک آبی، ۳۲ سرسره هیجان انگیز، رودخانه خروشان، فضای سبز زیبا و رستوران های باکیفیت هستند.

پارک های آبی ترکیه - آنتالیا

-پارک آبی لند آف لجندز:


پارک آبی لند آف لجندز یا به عبارت دیگر، سرزمین افسانه ها در ۳۰ کیلومتری شهر بلچ آنتالیا قرار گرفته است. این مجموعه گسترده و مجهز دارای ۴۳ سرسره مختلف و مهیج میباشد که از تجربه آن‌ها خسته نخواهید شد.

به واسطه شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی و البته ساحلی بودن بخش زیادی از کشور ترکیه، درآمد حاصل از جذب توریست، سهم بسزایی در اقتصاد این کشور دارد.

مراکز تفریحی متعددی در این کشور وجود دارد که از مهمترین آن ها پارک های آبی ترکیه و به ویژه پارک های آبی آنتالیا میباشند. در این مطلب به مهمترین پارک های آبی آنتالیا اشاره شد که به طور حتم، تنها بخش کوچکی از تفریحات مهیا شده در این کشور هستند.

پارک های آبی آنتالیا

-بهترین زمان برای استفاده از پارک‌های آبی آنتالیا:

فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای استفاده از این پارک ها هستند.

-بزرگ‌ترین پارک آبی آنتالیا:

دلفین لند آکوا

-معروف‌ترین پارک آبی آنتالیا:

پارک آبی ددمان، لند آف لجندز و آکوا پارک، مهمترین پارک‌های آبی آنتالیا به حساب می آیند.

-مهمترین مزیت پارک‌های آبی آنتالیا:

این مجموعه‌های تفریحی در کنار ایمنی بالایی که دارند، امکانت تفریحی متعدد و متنوع و البته به روزی را در اختیار گردشگران می گذارند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها